Producenci

Zaloguj się

Regulamin

REGULAMIN

Sklepu Internetowego ictfirany.pl

1. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym ictfirany.pl, zwanym w dalszej części Sklepem. Sklep prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.
Sklep prowadzony jest przez FHU Piotr Chojnacki z siedzibą w Kaliszu, Regon 251563378, wpisany pod numerem 35322/2010 do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Kalisza.
Kupującym w sklepie internetowym ictfirany.pl może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem.
Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
2. Wszystkie ceny są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich. Przedmiotem transakcji są towary opisane na stronie internetowej Sklepu w chwili składania zamówienia. Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowana oferta była zawsze aktualna. Gdyby jednak dany towar nie był w danej chwili niedostępny, Sklep zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
Sklep ma prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności towaru . W przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy Kupującemu zgodnie z art.7 ust.3 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
3. Płatności:
Klient ma do wyboru następujące formy płatności za zamówiony towar:
a) Za pobraniem – płatność dokonywana jest przy odbiorze przesyłki.
b) Przelewem bankowym - na konto firmy. Dane do przelewu:

FHU Piotr Chojnacki

Żwirki i Wigury 24

62-800 Kalisz

numer konta: 77 1090 1128 0000 0001 1437 5625

tytułem "Zamówienie 'numer zamówienia'".
4. Dostawa:
Dostępne są następujące formy dostawy na terenie kraju :
Kurier GLS - po wpłacie na konto lub za pobraniem. Przesyłka dostarczana jest za pośrednictwem kuriera firmy GLS. Klient powinien otrzymać najpóźniej w terminie 1-2 dni roboczych po jej nadaniu. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Klienta w przeciągu 5 dni roboczych po jej nadaniu, powinien on sprawdzić czy w skrzynce pocztowej nie pozostawiono awizo. Jeżeli go nie ma, skontaktować się ze Sklepem pod adresem e-mail: sklepict@comm.pl lub telefonicznie, poprosić o numer nadania i sprawdzić czy przesyłka nie oczekuje w punkcie "parcel shop" firmy GLS do odebrania. Jeżeli w przeciągu 10 dni roboczych od daty wysłania paczki przesyłka nie dotrze do Klienta, po sprawdzeniu, że paczki tej nie ma do odebrania, należy skontaktować się ze Sklepem.

5. Czas realizacji:
Wszystkie zamówienia Sklep realizuje jak najszybciej a czas realizacji wynosi zazwyczaj od 1 do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zapłaty lub przyjęcia zamówienia do realizacji, w przypadku wysyłki za pobraniem. Czas realizacji zależny od rodzaju zamówionego produktu i jego dostępności, ale zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 31 marca 2000 r. nr 22, poz. 271), towar dotrze do Klienta najpóźniej w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia. W przypadkach gdy wybrany artykuł nie będzie już dostępny, Sklep zaproponuje Klientowi produkt podobny lub zwróci Klientowi zapłatę zgodnie z art.7 ust.3 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

W przypadku, gdy z powodu dużej ilości zamówień Sklep nie może zrealizować całego zamówienia w jednej przesyłce, pozostałe produkty zostaną wysłane odrębną przesyłką; najszybciej jak to będzie możliwe. Koszty dodatkowej przesyłki ponosi Sklep.

6. Zwroty :
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Klient zobowiązany jest przysłać wypełniony formularz zwrotu (do pobrania na stronie sklepu)
formularz zwrotu >>> KLIKNIJ TUTAJ <<<
Zwracany towar należy odesłać razem z paragonem lub fakturą oraz oświadczeniem zwrotu, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu wraz z instrukcją obsługi i kartą gwarancyjną jeżeli takowa była dołączona. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, nie może być w żaden sposób zniszczony i musi posiadać kompletne wszywki i ometkowanie producenta. Jeżeli wszystkie wymienione warunki zostaną spełnione Sklep gwarantuje zwrot kwoty zgodnie z art.7 ust.3 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z powyższą Ustawą w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.
Do zwracanego produktu należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon/FV).
Zgodnie z art.10 ust.3 pkt.4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny możliwość odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

Klient odsyła zakupiony towar na swój koszt. Sklep nie ma możliwości przyjęcia żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

7. Składanie zmówień:

Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę poprzez stronę Sklepu, adres e-mail oraz w godzinach pracy sklepu telefonicznie. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00.

Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji w przypadku podania kompletnych i prawdziwych informacji niezbędnych do realizacji zamówienia.

Dane zamieszczone na stronach internetowych sklepu mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego.

Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień niekompletnych lub wadliwych. W takim przypadku Sklep powiadomi Klienta poprzez email z wyjaśnieniem przyczyn odmowy realizacji.
8. Zmiany w zamówieniu/anulowanie zamówienia:
Klient ma możliwość anulowania zamówienia, poprzez wysyłanie stosownej informacji na e-mail: .
9. Reklamacje:

Wszystkie reklamacje należy składać w formie pisemnej lub adres email: . Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Do reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu prosimy dołączyć protokół reklamacyjny sporządzony w momencie sprawdzenia przesyłki w obecności pracownika poczty lub kuriera. Będzie on potwierdzeniem, że uszkodzenia te powstały w czasie transportu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, prób otwierania lub podana waga nie jest zgodna z oczekiwaną zaleca się by w obecności pracownika poczty lub kuriera sporządzić protokół reklamacyjny nie przyjmując paczki.

W przypadku reklamacji towaru należy dokładnie opisać powód i przyczynę reklamacji. Jeżeli reklamacja wymaga odesłania towaru, Klient odsyła towar na swój koszt pocztą polską, paczką priorytetową poleconą i określa adres na który należy zwrotnie odesłać towar. Po pozytywnym dla Klienta rozpatrzeniu reklamacji Sklep zwróci Klientowi koszt przesyłki reklamowanego towaru do Sklepu. Jeżeli z powodu braku towaru na magazynie Sklep nie będzie wstanie go wymienić, Sklep dokona zwrotu zapłaty za towar na podany przez Klienta numer konta.
Obowiązuje od 01.03.2011

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

darmowa dostawa od 200zł

Statystyki

Produktów:
1085
Kategorii:
54
Nowości:
12
Promocje:
1

Waluty

Sklep internetowy Shoper.pl