Promocje


Firanka sznurkowa MELISA Firanka sznurkowa MELISA 30,00 zł 45,00 zł

Firanka żakardowa KRYSIA Firanka żakardowa KRYSIA 45,00 zł 65,00 zł

Firanki Makarony ODA Firanki Makarony ODA 30,00 zł 60,00 zł

Firanka sznurkowa DONATA Firanka sznurkowa DONATA 30,00 zł 45,00 zł

Firanka sznurkowa MODESTA Firanka sznurkowa  MODESTA 30,00 zł 55,00 zł

OBRUS 140x180cm B116 OBRUS 140x180cm B116 13,00 zł 20,00 zł

OBRUS 135x175cm B117 OBRUS 135x175cm B117 13,00 zł 20,00 zł

OBRUS 130x180cm B115 OBRUS 130x180cm B115 13,00 zł 20,00 zł

Mika Mika 50,00 zł 60,00 zł

Produkt dnia


Mika Mika 50,00 zł 60,00 zł


ŻAKLINA ŻAKLINA 30,00 zł

Firanka sznurkowa DONATA Firanka sznurkowa DONATA 30,00 zł 45,00 zł


Firanka sznurkowa MELISA Firanka sznurkowa MELISA 30,00 zł 45,00 zł



Firanka żakardowa KRYSIA Firanka żakardowa KRYSIA 45,00 zł 65,00 zł

OBRUS 130x180cm B115 OBRUS 130x180cm B115 13,00 zł 20,00 zł

OBRUS 140x180cm B116 OBRUS 140x180cm B116 13,00 zł 20,00 zł

Producenci

Zaloguj się

Regulamin

REGULAMIN

Sklepu Internetowego ictfirany.pl

1. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym ictfirany.pl, zwanym w dalszej części Sklepem. Sklep prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.
Sklep prowadzony jest przez FHU Piotr Chojnacki z siedzibą w Kaliszu, Regon 251563378, wpisany pod numerem 35322/2010 do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Kalisza.
Kupującym w sklepie internetowym ictfirany.pl może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem.
Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
2. Wszystkie ceny są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich. Przedmiotem transakcji są towary opisane na stronie internetowej Sklepu w chwili składania zamówienia. Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowana oferta była zawsze aktualna. Gdyby jednak dany towar nie był w danej chwili niedostępny, Sklep zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
Sklep ma prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności towaru . W przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy Kupującemu zgodnie z art.7 ust.3 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
3. Płatności:
Klient ma do wyboru następujące formy płatności za zamówiony towar:
a) Za pobraniem – płatność dokonywana jest przy odbiorze przesyłki.
b) Przelewem bankowym - na konto firmy. Dane do przelewu:

FHU Piotr Chojnacki

Żwirki i Wigury 24

62-800 Kalisz

numer konta: 77 1090 1128 0000 0001 1437 5625

tytułem "Zamówienie 'numer zamówienia'".
4. Dostawa:
Dostępne są następujące formy dostawy na terenie kraju :
Paczka ekonomiczna lub priorytetowa - Poczta Polska. Przesyłka dostarczana jest za pośrednictwem listonosza lub czeka na odbiór bezpośrednio w Urzędzie Pocztowym. Paczkę priorytetową Klient powinien otrzymać najpóźniej w terminie 2-4 dni roboczych po jej nadaniu. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Klienta w przeciągu 5 dni roboczych po jej nadaniu, powinien on sprawdzić czy w skrzynce pocztowej nie pozostawiono awizo. Jeżeli go nie ma, skontaktować się ze Sklepem pod adresem e-mail: lub telefonicznie, poprosić o numer nadania i sprawdzić czy przesyłka nie oczekuje na Poczcie do odebrania. Jeżeli w przeciągu 10 dni roboczych od daty wysłania paczki przesyłka nie dotrze do Klienta, po sprawdzeniu, że paczki tej nie ma do odebrania na poczcie, należy skontaktować się ze Sklepem pod adresem e-mail: lub telefonicznie.

5. Czas realizacji:
Wszystkie zamówienia Sklep realizuje jak najszybciej a czas realizacji wynosi zazwyczaj od 1 do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zapłaty lub przyjęcia zamówienia do realizacji, w przypadku wysyłki za pobraniem. Czas realizacji zależny od rodzaju zamówionego produktu i jego dostępności, ale zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 31 marca 2000 r. nr 22, poz. 271), towar dotrze do Klienta najpóźniej w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia. W przypadkach gdy wybrany artykuł nie będzie już dostepny, Sklep zaproponuje Klientowi produkt podobny lub zwróci Klientowi zapłatę zgodnie z art.7 ust.3 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

W przypadku, gdy z powodu dużej ilości zamówień Sklep nie może zrealizować całego zamówienia w jednej przesyłce, pozostałe produkty zostaną wysłane odrębną przesyłką; najszybciej jak to będzie możliwe. Koszty dodatkowej przesyłki ponosi Sklep.

6. Zwroty :
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy.
Zwracany towar należy odesłać razem z paragonem lub fakturą oraz oświadczeniem zwrotu, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu wraz z instrukcją obsługi i kartą gwarancyjną jeżeli takowa była dołączona. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, nie może być w żaden sposób zniszczony i musi posiadać kompletne wszywki i ometkowanie producenta. Jeżeli wszystkie wymienione warunki zostaną spełnione Sklep gwarantuje zwrot kwoty zgodnie z art.7 ust.3 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z powyższą Ustawą w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.
Do zwracanego produktu należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon/FV).
Zgodnie z art.10 ust.3 pkt.4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny możliwość odstąpienia od umowy nie dotyczy prduktów o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

Klient odsyła zakupiony towar na swój koszt. Sklep nie ma możliwości przyjęcia żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

7. Składanie zmówień:

Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę poprzez stronę Sklepu, adres e-mail oraz w godzinach pracy sklepu telefonicznie. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 14:00.

Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji w przypadku podania kompletnych i prawdziwych informacji niezbędnych do realizacji zamówienia.

Dane zamieszczone na stronach internetowych sklepu mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego.

Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień niekompletnych lub wadliwych. W takim przypadku Sklep powiadomi Klienta poprzez email z wyjaśnieniem przyczyn odmowy realizacji.
8. Zmiany w zamówieniu/anulowanie zamówienia:
Klient ma możliwość anulowania zamówienia, poprzez wysyłanie stosownej informacji na e-mail: .
9. Reklamacje:

Wszystkie reklamacje należy składać w formie pisemnej lub adres email: . Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Do reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu prosimy dołączyć protokół reklamacyjny sporządzony w momencie sprawdzenia przesyłki w obecności pracownika poczty lub kuriera. Będzie on potwierdzeniem, że uszkodzenia te powstały w czasie transportu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, prób otwierania lub podana waga nie jest zgodna z oczekiwaną zaleca się by w obecności pracownika poczty lub kuriera sporządzić protokół reklamacyjny nie przyjmując paczki.

W przypadku reklamacji towaru należy dokładnie opisać powód i przyczynę reklamacji. Jeżeli reklamacja wymaga odesłania towaru, Klient odsyła towar na swój koszt pocztą polską, paczką priorytetową poleconą i określa adres na który należy zwrotnie odesłać towar. Po pozytywnym dla Klienta rozpatrzeniu reklamacji Sklep zwróci Klientowi koszt przesyłki reklamowanego towaru do Sklepu. Jeżeli z powodu braku towaru na magazynie Sklep nie będzie wstanie go wymienić, Sklep dokona zwrotu zapłaty za towar na podany przez Klienta numer konta.
Obowiązuje od 01.03.2011

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

darmowa dostawa od 200zł

Statystyki

Produktów:
1158
Kategorii:
70
Nowości:
3
Promocje:
14

Waluty

Sklep internetowy Shoper.pl